Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Психологічні основи спілкування. Особистість і колектив. Психологічні особливості взаємовідносин медичних працівників між собою.

Дізнаємось

про характеристику спілкування як форми діяльності людини, вербальні та невербальні засоби комунікації, компоненти спілкування; про принципи дружніх відносин в колективних стосунках, про типи поведінки в конфліктних ситуаціях та психологічні особливості управління конфліктом.

Навчимось

проявляти комунікативні здібності, враховувати індивідуальні особливості співрозмовника; визначати тип хворого за допомогою тесту "ЛОБИ" В.М.Бєхтєрєва; розпізнавати тип хворого за поведінковою реакцією; складати план поведінки медпрацівника з паціієнтами різних типів клінічної класифікації; давати поради щодо усунення безтактності в поведінці; аналізувати причини, наслідки та можливі варіанти поведінки членів колективу; відпрацьовувати навички діалогічної мовіи та формул мовного етикету.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17