Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Спілкування. Психологічне спілкування медичних працівників між собою та з пацієнтами з різними захворюваннями

Дізнаємось

Про характеристику спілкування як форми діяльності людини, про вербальні та невербальні засоби комунікації; про основні психологічні компоненти спілкування в фаховій діяльності акушерки; про клінічну класифікацію типів хворих та типи хворих залежно від поведінкової реакції; про психологічне спілкування медичних працівників між собою та з пацієнтами.

Навчимось

Виявляти типи хворих згідно з клінічною класифікацією (тривожний, підозрілий, демонстративний, депресивний, іпохондричний тощо), виробляти свою тактику поведінки щодо пацієнтів залежно від поведінкових реакцій; навичкам ефективного спілкування, що сприятимуть підвищенню рівня культури майбутніх медичних працівників в цілому.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
1 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10