Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Правила спілкування фахівця під час проведення зустрічей, переговорів, прийомів. Спілкування по телефону

Дізнаємось

поглибити знання про службовий етикет, здійснювати регламентування спілкування, доречно використовувати мовні моделі звертання, вибачення, погодження тощо; навчити будувати діалог за змістом тексту, проводити усний обмін інформацією в процесі спілкування; вдосконалювати навички й вміння володіння прийомами ділового спілкування та ефективного слухання, використовуючи принципи професійного спілкування на рівні сучасної української літературної мови, здійснювати спілкування з учасниками трудового процесу; сприяти вихованню любові до рідного слова, самоорганізації.

Навчимось

; вдосконалювати навички й вміння володіння прийомами ділового спілкування та ефективного слухання, використовуючи принципи професійного спілкування на рівні сучасної української літературної мови,

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17