Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Конфлікт. Зони комфорту. Типи поведінкових реакцій.

Дізнаємось

Про природу, структуру, типологію конфліктів, психологічні особливості управління конфліктом; причини конфліктних ситуацій та шляхи їх попередження; психологічні особливості спілкування в контексті надання медико-психологічної допомоги; про значимість зон комфорту; поведінкові реакції пацієнтів; клінічну класифікацію типів хворих

Навчимось

Розуміти психологічні основи конфліктології, усвідомлювати необхідність подолання протиріч у ділових стосунках та бажання підтримувати імідж свого лікувального закладу; раціонально організовувати свою діяльність з точки зору психічного стану хворого, дотримуючись культури поведінки і особливостей взаємовідносин медичних працівників з хворими

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16