Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Психологічні основи спілкування. Міжособистісна комунікація. Комунікативні бар’єри спілкування. Колектив. Емоційний клімат у колективі, проблема сумісності в колективі, конфлікт. Етика спілкування медичних працівників між собою та з пацієнтами.

Дізнаємось

про класифікацію емоцій та почуттів, вираження та форми їх переживання; поняття волі та свободи волі; етапи вольового процесу, регуляції та саморегуляції поведінки, оцінювання та самооцінювання емоційного та вольового стану.

Навчимось

давати характеристику емоційного стану та робити розподіл його за видами емоцій (позитивні, негативні та нейтральні); діагностувати емоційний стан особи, давати пораду, як керувати своїм емоційним станом; складати план своєї поведінки з пацієнтами з деякими розладами

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60