Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Психологічні основи спілкування. Міжособистісна комунікація. Комунікативні бар’єри спілкування. Колектив. Емоційний клімат у колективі, проблема сумісності в колективі, конфлікт. Етика спілкування медичних працівників між собою та з пацієнтами.

Дізнаємось

Що таке спілкування, його психологічні основи, види та функції. Про особливості міжособистісної комунікації в медичній практиці. Комунікативні бар'єри, їх причини та наслідки.Поняття колективу, його структура, роль лідерства. Що таке емоційний клімат у колективі, від чого він залежить. У чому виникає проблема психологічної сумісності в колективі.Природу конфлікту.Про основні принципи професійної етики спілкування медичних працівників між собою та з пацієнтами.

Навчимось

Аналізувати процес міжособистісного спілкування та виявляти комунікативні бар'єри. Використовувати прийоми ефективної комунікації в роботі з пацієнтами та колегами. Сприяти формуванню позитивного емоційного клімату в колективі. Оцінювати рівень психологічної сумісності в колективі та підтримувати її в професійній діяльності.
Конструктивно реагувати на конфліктні ситуації, виявляючи основні стратегії їх попередження та врегулювання.
Дотримуватися етичних норм і принципів професійного спілкування, зокрема емпатії, тактовності, конфіденційності та поваги до гідності пацієнта і колеги.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60