Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Особливості психологічного спілкування з пацієнтами в надзвичайних ситуаціях.

Дізнаємось

Особливості психічних реакцій пацієнтів під час надзвичайних ситуацій (паніка, агресія, ступор тощо).
Основні принципи комунікації в умовах стресу: активне слухання, емпатія, невербальні сигнали.
Методи швидкої оцінки емоційного стану пацієнта.
Алгоритми дій для зменшення конфліктів та стабілізації психологічного стану.

Навчимось

Використовувати вербальні та невербальні техніки для встановлення довіри з пацієнтом.
Застосовувати стратегії деескалації напруги в конфліктних ситуаціях.
Надавати інформацію чітко та зрозуміло, уникаючи провокації тривоги.
Працювати в умовах обмеженого часу та високого стресу.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60