Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Особливості взаємовідносин медичних працівників і хворих.

Дізнаємось

Основні етичні принципи взаємодії (повага, конфіденційність, інформована згода).
Правові норми, що регулюють відносини "лікар-пацієнт".
Психологічні механізми комунікації (емпатія, активне слухання).
Етапи побудови терапевтичного альянсу.
Фактори, що впливають на якість взаємовідносин (культурні, соціальні, особистісні).

Навчимось

Аналізувати реальні клінічні ситуації.
Використовувати техніки активного слухання та емоційної підтримки.
Вирішувати конфлікти між інтересами пацієнта та медичного працівника.
Розпізнавати та подолати бар’єри комунікації (наприклад, через відмінності у культурі).
Створювати індивідуальні стратегії спілкування з пацієнтами різних вікових і соціальних груп.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60