Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Психологічне спілкування медичних працівників з пацієнтами з різними захворюваннями.

Дізнаємось

Про вербальні та невербальні засоби комунікації; компоненти спілкування, їхні характеристики (відчуття присутності, вміння слухати, співпереживати, проявляти турботу, бути щирим, поважати іншу людину; відстань між співрозмовником і зональний простір; клінічну класифікацію типів хворих; типи хворих залежно від поведінкової реакції.

Навчимось

Використовувати спілкування як могутній засіб впливу на моральний і психічний стан хворого; виявити типи хворих згідно з клінічною класифікацією; розпізнати тип хворого за поведінковою реакцією; скласти план поведінки медичного працівника з пацієнтами різних типів клінічної класифікації.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10