Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 207
Loading...

Спілкування. Психічне спілкування медичних працівників між собою та з пацієнтами з різними захворюваннями. Конфлікт. Конфліктні ситуації та запобігання їм. Типи поведінкових реакцій.

Дізнаємось

Про характеристику спілкування як форми діяльності людини, про вербальні та невербальні засоби комунікації; про основні психологічні компоненти спілкування в фаховій діяльності акушерки; про клінічну класифікацію типів хворих та типи хворих залежно від поведінкової реакції; про психологічне спілкування медичних працівників між собою та з пацієнтами. Про природу, структуру, типологію конфліктів; причини конфліктних ситуацій та шляхи їх попередження; про психологічні особливості спілкування в контексті надання медико-психологічної допомоги, про значимість зон комфорту; про поведінкові реакції пацієнтів.

Навчимось

Виявляти типи хворих згідно з клінічною класифікацією (тривожний, підозрілий, демонстративний, депресивний, іпохондричний тощо), виробляти свою тактику поведінки щодо пацієнтів залежно від поведінкових реакцій; навичкам ефективного спілкування, що сприятимуть підвищенню рівня культури майбутніх медичних працівників в цілому. Розвивати почуття особистої відповідальності за здоровий мікроклімат в колективі, за подолання протиріч у стосунках з колегами; вирішувати конфлікти, визначати шляхи усунення конфліктних ситуацій; запобігати конфліктам.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10